Rabu, 5 Ogos 2009

Biarlah Rahsia..

Dah menaip separuh jalan tapi bila dipikir2 biarlah ianya jadi rahsia hati. Kesimpulan dari crita rahsia hati saya ini...sesungguhnya setiap apa yg Tuhan rencanakan adalah yang terbaik buat hambanya. Tiada manusia yang sempurna di muka bumi ini. Tiada siapa yang terlepas dari hukuman dan balasan dari-Nya....jika tidak di dunia, nescaya di akhirat kelak. Tidak saya doakan nasibnya begitu cuma ada terdetik di hati...namun cepat2 saya sedar. Doakan yang baik2 ayu...walaupun untuk org yg pernah sakitkan hati kita....jgn berdendam ayu, jgn simpan perasaan marah itu. Anggap ini semua sebagai satu suratan....IF U LOVE SOMEONE JUST LET IT GO......saya sentiasa doakan dia bahagia dan alhamdulillah, saya bahagia jua dengan cara saya tersendiri walau kadang2 hujan jua ditgh malam2 buta (maklumlah manusia biasa yg ada hati n perasaan). Sbb tu saya dgr lagu matahari if jiwang...nk lawan ngan hujan hahahaha. Senyum pengubat hati yang lara...ketawa penyembuh segala derita jiwa. Wassalam....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan