Selasa, 1 Februari 2011

LaLaLaLa.....


Assalamualaikum.....

Sudah masuk bulan kedua di tahun 2011 n esok hari ke 2 bulan ke 2 adalah besday saya yg ke...... :)))). Alhamdulillah syukur sgt kepada Allah s.w.t yg telah memanjangkan usia saya sehingga saat ini, detik ini. Jua kerana dgn izinnya diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan dilimpahkan dgn kebahgiaan untuk saya.

Malam ni nk keluar makan bersama kawan yg sudi nak belanja saya...alhamdulillah, murahnya rezeki saya. Terima kasih yer pada Kak Wawa n Nonak...moga2 lepas ni tuhan murahkan lagi rezeki kalian...amin.

Esok pula saya dah rancang nak buat sikit makan2 bersama keluarga. Bukan nak sambut besday meriah bagai itu tp sekadar jamuan tuk anak2 buah n ambil peluang tuk berkumpul bersama ahli keluarga. Rezeki yg ada kalau dikongsi lagi berkat...insya allah.

Ok yer semua, saya minta diri tuk bersiap2 n nanti nak kua makan :)))). Wassalam....





1 ulasan: