Jumaat, 10 April 2009

Koleksi Brooch Kesayanganku


Inilah antara brooch kesayangan saya. Bentuk yang paling saya suka kebanyakkannya bentuk bunga, bentuk hati n rama-rama. Harganya pun xmahal kira berpatutan. Kalau mahal2 sangat saya xkan beli hehehehe sayang duit tu kecuali kalau dah betul2 berkenan sampai g kedai tu berulang kali nk tgk.....alih2 nanti saya beli lah. Saya biasanya beli brooch kt kelantan, kt pasar MPKB n kalau rajin g cari brooch kt pengkalan kubor. Tp kt Pengkalan Kubor xbanyak brooch walau pun harganya murah2. Kat pasar MPKB lg banyak pilihan naik rambang mata...beli banyak2 nanti dia bg harga lg murah.




Brooch ni lah saya beli kt pasar MPKB. Cantik sangat sbb tu beli banyak. Separuhnya saya jual kt kwn2 sek sbb ada yg kirim suruh belikan. Ni kira saki baki lah...warna yg cantik2 semua dah diambil orang.








Ini pulak koleksi brooch berantai. Masa mula2 beli harga mahal, masa tu br jer keluar brooch jenis berantai...tp sbb berkenan belilah jugak warna pink, purple n hitam. Yang manik2 berbunga tu brooch berantai yg buat sendiri hehehehe...ramai yang berkenan...bangga rasanya kejap sbb mmg xjumpa kt mana2 kedai. Asalnya daripada rantai tp saya ubahsuai jadi brooch berantai. Brooch ni yg saya selalu pakai g sek sbb lain dr yg lain. Terasa kepuasan diri bila pakai barang yg kt buat sendiri. Ada jugak kwn2 yg berminat n suka ngan brooch tu jd saya ajarkan mcm mana nk buat sbb senang aje nk buatnya. Lgpun harganya pun murah. Ini aje koleksi warna yg ada...kalau ada lg warna lain mmg saya beli n menambah lg koleksi sedia ada.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan