Jumaat, 8 Mei 2009

HaRi IBu....Buat Mek TeRsaYanG

Selamat hari ibu buat Mek yg tersayang yg terlantar kt hospital. Alhamdulillah keadaan mek makin baik setelah menjalani pembedahan disebabkan penyakit apendik. Mmg terkejut sgt2 sbb mek mmg xpernah ada mgadu sakit perut mlainkan pening kepala sbb darah tinggi n lengguh2 lutut tu jer. Tiba2 saja mgu lps mek demam blarutan n sakit perut. Bila bwk g jumpa Dr pakar n scan rupa2nya apendik dah pecah. Mek dimasukkan ke hospital bhagian kecemasan n smlm selama 6jam mjalani pembedahan. Alhamdulillah semuanya bjalan lancar.

Aku n adik bradik yg lain pun bgegas pulang ke kg. MMg kt sek busy sgt coz bdk2 tgh exam tp bg aku biar sesusah mana pun aku tetap nk balik jugak. So smlm aku dgn keadaan yg kelam kabutnya siapkan kerja apa yg patut n mtk tlg kwn2 cover kerja yg xsempat nk siapkan n g jumpa pengetua mtk cuti tuk hr jumaat n isnin.Nasib baik pegetua kasi if dia xkasi aku mmg nk blk jgk xkira apa jadi pun. Kul 4ptg ari khamis aku terus btolak g serdang sampai kul 7lebih. Pg td btolak dr serdang ngan k'ina n sampai kb kul 1tgh ari. Aku terus g spital tgk mek. Blk tido jap jer...ni aku nk g spital lg jaga mek. Penat mmg penat tp rasa berbaloi if dpt tgk mek dpn mata. Ya Allah slmatkan ibu ku dr sgala pyakit dah selamatkan ibu ku dunia dan akhirat...amin

2 ulasan:

  1. Yu..harap mek dah sihat, doa dari aku..Amin..

    BalasPadam
  2. tq finee..
    alhamdulillah masa blk sini pg ahad mek dah ok sikit
    lega rasa ati ni
    happy mother day to mama adam
    nikmatnya jd seorg ibu kan
    bleh la tambah lg sorang bby girl thn dpn

    BalasPadam