Selasa, 19 Mei 2009

Rindunya Kat Fatinnnnnnnnn


Sebelum nanda kertas nk crita sikit sal fatin nih sbb sblm blk sek td sempat chatting ngan fatin..(dia tgh tgu mama dia abis kelas)..n mcm biasalah fatin suka sgt guna ayat syahdu...."fatin rindu sangat kat Mak jang..fatin sayang mak Jang.."....huhuhu syahdu mahdunya ngan ank buah yg sorang nih. Lps sek aku g tesco jap, lunch..kes malas masak lah nih...fatin call tanya dah sampai umh ke belum sbb masa YM td aku bgtau nk balik umh dah,...bg tau dia aku kt tesco n jap lg nk blk n mcm biasa gak la, lps spuluh minit dia mesti call lg tanya dah sampai umh ke belum...mmg ank buah yg amat2 la prihatin.....lg satu ayat syahdu mahdu... "fatin dlm bilik mak jang nih....bila mak jang nk datang tido umh fatin lg..." huhuhu sedihnya dengar mcm nk terbang g serdang masa tu gak...tp apakan daya aku belum dpt power mcm superman tuh...kalau tak mmg tiap2 ari ulang alik dr JB ke Serdang. ...

Belum pun sempat abis tulis sal fatin nih tiba2 fatin call...mmg panjang umur lah ank buah sorang nih. Tadi masa sampai umh lps blk tesco call dia (fatin dah siap pesan sampai umh call dia hehe..mcm mak aku lah pulak)...tp masa call td dia xangkat, tgh mandi lah tu....tu yg dia call blk nk check mak jang dah sampai ker belum...mesti fatin dah bosan sgt2 kt umh tu, maklumlah tgl bdua saje ngan mama dia. fatin ni ank yatim...xsempat kenal arwah papa sbb papa fatin mninggal dunia masa fatin dlm kandungan mama 3bulan. Usia pkahwinan mama n papa fatin pun masih hijau xsampai pun 6bulan...jodoh ptemuan ajal dan maut ditangan tuhan...semoga mama fatin akan jumpa calon daddy baru tuk fatin n hadiahkan fatin adik agar fatin xbosan...aminnnnnnnn

3 ulasan:

  1. Ayu aku teringat cerita mu pasal fatin nih.. mama dia nama kak ina kan.. kem salam sume k, bulan 6 ni aku nak balik kb jugak, blh jumpe k

    BalasPadam
  2. hok ni lah finee...besar doh ke tp kak aku still single lg lah

    mmg comel atty cam ank finee gak...semangat, tu pun dah kurus sikit

    BalasPadam