Jumaat, 12 Jun 2009

Tak Tahu Apa Nak Kata

Aku tgh confius nih...xtaulah apa yg aku rasa sbnrnya. Emmmmm...konpius konpius...betul ke apa yg aku buat, salah ker, terover ker....ahhhhhhhhhhh bosan ah......buat salah xbuat pun salah sbb tu lebih baik sendirian...lebih baik buat xtau....lebih baik diam....bla bla bla....Sbb tu kadang2 kena hipokrik dlm keadaan tertentu....emmmmmmmm biarlah ayu, benda yg dah berlaku xleh diundur...setiap org ada pandangan masing2, yg mbezakan adakah pandangan tu jauh ke depan, kabur, rabun atau terus dibutakan dek perasaan. Aku bukan manusia sempurna yg betul dlm semua keadaan...pandangan aku pun kadang2 silap dek kerana silau matahari terik or rabun jauh dek kerana tak pakai cermin mata yg xcantik tuh hehehehehe....Apa2 hal pun ayu....SENYUM2LAH selalu.....biar rahsia hati tetap jadi rahsia, biarlah yg batin tidak terzahir....bla bla bla....dah lah ayu tido, membebel lak...esok nk jalan jauh....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2 ulasan:

  1. salam ayu..knp nie..
    apa2 pun buat yg terbaik.

    BalasPadam
  2. wslm...emmm biasalah k'atty mslh mmg xleh dielak...tq, i'allah benda tu selesai ngan jayanya :)

    BalasPadam